Winst voor Invicta/Frigro tegen SIOS

Op een warme zaterdag op 13 mei stond de wedstrijd tussen Invicta/Frigro 1 versus SIOS 1 gepland. We mochten voor deze wedstrijd afreizen naar Wolvega. Daar scheen de zon gelukkig ook mooi fel. Het was er warm, erg warm, en daarom kregen we halverwege de eerste en tweede helfthelft een drinkpauze van de scheidsrechter. Dit werd natuurlijk zeer op prijs gesteld. De wedstrijd ging in het begin lang gelijk op, maar voor het einde van de eerste helft wisten de oranjehemden een gaatje van vier doelpunten te slaan. Na de rust wilden we dit gaatje van vier gaan uitbreiden, maar dat ging in het begin van de tweede helft mis. SIOS kwam terug tot een verschil van één, maar daarna was het gebeurd met de tegenstand. De Pruttelpot-formatie kwam eindelijk op dreef en scoorde heel vaak. Uiteindelijk werd de eindstand 26-13 in het voordeel van de club uit Kollum.

Zaterdag 20 mei spelen wij weer thuis om half 7 tegen Kinea 1! Hopelijk tot dan!