Rabobank Clubsupport

Beste Invictanaren,De jaarlijkse Rabobank Clubsupport actie is los! Stemmen kan tot en met 26 september. Wij doen hier dit jaar ook weer aan mee!

Dit jaar willen de opbrengst besteden aan het opknappen van het terras, met onder andere nieuwe picknicktafels en een zandbak voor de kleintjes! Vanuit Rabobank Clubsupport mag je als lid van de Rabobank meebeslissen over welke maatschappelijke initiatieven extra financiële ondersteuning krijgen. Dus stem op K.V. Invicta, want hoe meer stemmen, hoe groter de opbrengst voor K.V. Invicta!Via de Rabo bankieren app:Service > Lidmaatschap (onderaan) > Doe mee en stem > zoek op KV Invicta.

Of stem met de code via de volgende link:

https://www.rabo-clubsupport.nl/. Click or tap if you trust this link." data-auth="Verified" data-linkindex="0">https://www.rabo-clubsupport.nl/Nog geen lid van de Rabobank (gratis)? Regel dit eenvoudig via de Rabo App (service > algemeen > lidmaatschap).

Met vriendelijke groet,

Bestuur K.V. Invicta

Sportiefste speler van het jaar 2022-2023

m1

m2

Het is alweer bijna het einde van het seizoen. En dat betekent dat we de sportiefste speler uitroepen. Uit de drie genomineerden is uiteindelijk Marieke van Straten de sportiefste speler van 2022-2023 geworden. Marieke volgt Mel Beiboer op, die afgelopen seizoen de eer had om deze titel te dragen. Tijdens de laatste thuiswedstrijd van de selectie, hebben we de bokaal uitgereikt.

Trekking lotingboekjes 9 juni 2023

Waardebon gebak van bakkerij Riemersma:

1. Lisanne Koop / boekje Emma van der Meulen

Jelly Faber / boekje Tineke Bergsma

Waardebon 150,- van Woninginrichting Visser Kollum

Christiaan van Dijk / boekje Anouk van Dijk

Sportiefste speler van het jaar!

Hallo Invictanaren!
In navolging van de sportiefste speler van vorig jaar, Mel, willen we ook dit jaar graag van jullie weten wie er zich het afgelopen seizoen het toonbeeld van sportiviteit heeft getoond. Daarom hebben jullie tot en met 26 mei de mogelijkheid om spelers te nomineren die mee gaan strijden naar de titel “ Sportiefste speler van het Jaar 2022”. Hierna zal de arbitragecommissie zich buigen over de ingezonden kandidaten en zal er, net als vorig jaar, door middel van een poll op de site gestemd kunnen worden. Uiteraard is er ook weer een prijsje en een enorme eer verbonden aan deze titel!
Dus wie heeft zich binnen, maar ook buiten de lijnen een groot sportman/vrouw getoond, aan wie kunnen wij als vereniging allemaal een voorbeeld nemen? Wie is de “ Sportiefste speler van het Jaar 2022”?