Jeugdkerstmixtoernooi

Op 29 december 2018 vindt dit jaar voor het eerst het jeugdkerstmixtoernooi plaats. Alle jeugdleden worden om 17.00 uur verwacht in de kantine van de sporthal waar we eerst met z’n allen gaan eten. Daarna worden de regels uitgelegd en is er tijd om ons om te kleden, zodat we om ongeveer 18.00 uur kunnen beginnen met het toernooi. Het toernooi duurt tot ongeveer 19.30 uur.

In het schema hieronder zie je in welk team je speelt. De kleur van het team is ook het kleur shirt wat je aan moet. Heb je nou toevallig geen shirt in die kleur, dan is er vast nog wel een vriendje/vriendinnetje/teamgenoot die een shirt voor je heeft.

Ben je toch verhindert en sta je wel in het schema, neem dan even contact op met Esther Terpstra (0634139602).

Tot zaterdag!

ZWART