Invicta C1 kampioen!

We moesten kwart voor tien vertrekken naar Roden, KV Noordenveld. We begonnen de wedstrijd om 11:00 met regen. We kwamen gelijk op 2-0 voorsprong door Eelke en Anne die beide een mooie goal maakten. Toen gingen we wisselen van helft en werden Ben, Anco, Fabienne en Fianne aanval. Maar toen kwam er plotseling een goal voor de andere partij en werd het 2-1. Maar gelukkig scoorde Anco een hele mooie doorloopbal en werd het 3-1. Daarna gingen we weer wisselen van kant en scoorde Marije twee hele mooie goaltjes, waardoor we op een een voorsprong kwamen van 5-1. Ben maakte daarna een mooie afstander, we kwamen op een voorsprong van 6-1. Toen kwam het fluitsignaal en gingen we de rust in.

Onze trainer Thomas en onze twee trainsters Silva en Marieke gaven ons nog wat tips en spraken ons de moed in en zeiden dat we goede acties maakten en we gingen de tweede helft weer in.

Daar hadden Eelke, Ben en Fianne nog een paar mooie doorloopballen en Fabienne, Marije, Iris en Anco nog een paar mooie afstanders gescoord.

Toen kwam het fluitsignaal en hebben we de kampioenswedstrijd met 16-1 gewonnen. We kregen allemaal een medaille met daarop C1 veldkampioen voorjaar 2019. We gingen nog even snel douchen en gingen weer op naar huis. We gingen met ons team patat eten in de korfbalkantine. Daarna hebben we het er nog even over gehad of we ook nog gingen trainen. We gaan dinsdag nog een leuke training doen met Thomas. Iedereen wilde wel gaan voetballen, dus we gaan dinsdag voetballen in plaats van korfballen.

We vonden dit een heel leuk seizoen ook omdat we leuke coaches hebben en het leuke trainingen zijn. Conditietraining maar ook schottraining. We hebben ook 1 wedstrijd verloren maar daar kunnen we van de fouten ook weer leren. We hebben ook een heel gezellig team waardoor het ook een hele fijne sfeer is. Binnenkort gaan we met zijn allen het seizoen nog even afsluiten! Daarna weer op naar het volgende seizoen en hopelijk weer kampioen worden.