Invicta/Frigro 1 verliest eerste wedstrijd in de zaal

Op zaterdag 24 november stond de wedstrijd tegen Elko voor het 1e op het programma. Een ploeg die voor het eerste plek gaat. Na weer een selectieprocedure maar nu in de zaal, bestaat het eerste uit de volgende acht spelers: Alex, Wytze, Jorn, Gerben, Sanne, Silva, Elisa en Jenny. Sijke begon alleen toch in de basis voor Jenny.
De pupillen van deze week waren Jona en Kuba!
We begonnen de eerste helft goed. Maar we konden het gat niet groter maken dan twee doelpunten. Aan het einde van de eerste helft stond er een stand van 13-13 op het scorebord. We konden weer een gaatje van 2 slaan, maar het lukte Elko weer om gelijk te komen. Een paar minuten voor tijd lukte het Elko om een gat van 2 te slaan. Dit gat werd helemaal aan het einde nog wat groter. De eindstand: 21-25.