Oud & Nieuw.......

Nee, nee, neee….tis nog niet zover. Nog geen oliebollen, appelflappen of iets in die richting (hoewel WEL lekker FANSELS!), maar al wel vuurwerk. Maar daarover later meer. Vakantie is voorbij, scholen weer begonnen en dus ook start korfbalseizoen.

En is alles bij t oude gebleven…? Nee….Invicta speelt dit jaar met 5 seniorenteams, eentje meer dan vorig jaar. Dit extra NIEUW gesmeden team is een mengeling van OUD(bekenden) (GEEN woord over oud in de zin van JONG-ZIJN/VOELEN; dat kan pas na afloop van de wedstrijd een item zijn J  )) en tevens ook NIEUW-bekenden (na afloop van de wedstrijd rees de vraag OF T OOK VERSTANDIG ZOU ZIJN om alvast een team-uitje te organiseren (en t was Ruurd NIET die dit aangaf!)…. WAT N TEAM Hè!)

Maar zoals zonet al even genoemd…Ruurd Meindertsma, MOTOR van dit team, app-groepje geroggeld, mensen ge-enthousiastmeerd en zie daarrrrr….TEAM3 IS REAL! Dank voor alle moeite tot nu toe al Ruurd. Nu de beker nog!

Zoals reeds gezegd….later meer over vuurwerk. Na een korte VAAK ONDERBROKEN  start-speech van de animatoR van TEAM3 (De motoR had t ECHT goed voorbereid, maar in alle enthousiasme en TE kort voor de wedstrijd werden alle ‘huis’-regeltjes verschoven tot na afloop van de wedstrijd)

Want daar ging t toch allemaal maar om. Weer op t veld staan, een balletje gooien, maar zeker ook…WINNEN! Met menig SORRY en WAS-ZO-NIET-BEDOELD werd er gezocht naar mogelijkheden een doelpunt te scoren. Men bleek t nog niet verleerd te zijn. In 2x 30 minuten maar liefst 17x. Hoe en door wie …? In ieder geval met elkaar (t scoreverslag is namelijk tot op de minuut van vandaag …SPEURLEUSsss; das dan weer niet zo’n goede start #maarwiemaaltdaarom #2punteninthepocket #datmoetgevierdworden)

Misschien ook nog wetenswaardig….er werd gewonnen van DeTinnenLeppel uit Hantum e.o. Voor volgende week staat de uitwedstrijd tegen Westergo uit Bolsward gepland. Gezien het feit dat tegen DTL géén gebruik gemaakt is van de time-outs……hebben we dubbel in Bolsward. Of is dit TE ideeël gedacht. We sille it beleve!