Ledenvergadering

Zonnetje

Afgelopen ledenvergadering werden een aantal leden van K.V. Invicta in het zonnetje gezet.

Natuurlijk was er het jaarlijkse ‘Zonnetje’, waarbij dit keer de klussers een bedankje van de club kregen.

De klussers; Bert van der Laan, Luut de Boer, Wytse Miedema, Klaas Visser, Alex Visser, Koert Sterkenburg, Bernard Kamperman, Tim Sterkenburg, Wim Oostra (Voorzitter Frigro) en Willem Kroodsma worden bedankt voor hun inzet. Dankzij deze mannen is onze kantine weer netjes opgeknapt en kunnen we weer jaren vooruit. Hartstikke bedankt!

Afscheid bestuurslid en nieuw bestuurslid

Daarnaast werd nog een persoon bedankt namens het bestuur van Invicta.

Esther Terpstra heeft namelijk besloten het bestuur te verlaten en zich aan te sluiten bij TC.

Ze werd ontzettend bedankt voor haar inzet en we wensen haar veel succes in de TC.

Natuurlijk moest deze lege plek opgevuld worden, en dat wordt gedaan door Jan Veenstra.

We willen Jan van harte welkom heten binnen het bestuur!