Nieuwe trainer en coach voor K.V. Invicta/K.V. Frigro

Volgend seizoen zal de selectie van Invicta en Frigro onder leiding staan van Sake Koelma en Johan Boerema. Het duo neemt hiermee het stokje van huidige trainer/coach, Durk Oostra, over. Sake Koelma zal de trainingen onder zijn hoede nemen en Johan Boerema gaat de wedstrijden van de Pruttelpot-formatie coachen. Met dit fanatieke tweetal hopen we de selectie naar een hoger niveau te kunnen tillen en natuurlijk mooi korfbal te laten zien aan onze achterban.

Beide heren hebben al enige jaren ervaring in de korfbalwereld. Sake Koelma is de afgelopen jaren trainer van K.F. De Wâlden geweest en heeft voorheen clubs als K.V. De Hoeve en K.V. CSL getraind. Johan Boerema is de afgelopen jaren actief geweest bij K.V. Harkema en is onder andere trainer geweest bij K.V. DTS en K.V. DIO. Sake en Johan zien de jonge en gemotiveerde selectie van Invicta/Frigro als een mooie uitdaging en kijken uit naar de samenwerking.

Namens Invicta en Frigro willen we de nieuwe trainer en coach veel succes en plezier wensen bij onze club.