Invicta D1 wint van De Walden D3

Vandaag was de eerste zaalwedstrijd. We moesten tegen de Walden D3 we moesten uit en om 9 uur vertrekken vanaf het Maartensplein. De wedstrijd begon om 10 uur.

De eerste helft hadden we veel kansen maar helaas scoorden we weinig en het stond het 1-3 toen we pauze hadden. De eerste helft hebben we goed verdedigd en pakten we veel ballen er tussen uit.

Gelukkig in de tweede helft bleven de vele kansen aanwezig. Maar toen maakten we de kansen wel af. Uiteindelijk hebben we de wedstrijd gewonnen met 2-16.

Het was geen spannende wedstrijd, maar wel erg leuk. Vooral de tweede helft ging goed, omdat we toen veel scoorden. Tijdens deze wedstrijd heeft bijna iedereen gescoord en was het samenspel goed.

Deze eerste zaalwedstrijd hebben we dan ook goed afgesloten en hopen de komende wedstrijden ook te winnen.

groetjes Laura D1