Invicta/Frigro A2 Kampioen!

Op zaterdag 27 oktober  moest Invicta A2 tegen TFS A1 in de spoelende regen korfballen.

In de aanval zaten Jelmer van der Zwaag( C ), Mel Beiboer, Chantal Beerstra en Lysanne Stoop.

In de verdediging zaten Wieger Grijpstra, Pieter Krol, Anke Dam en Judith Hoekstra.

De chvan ons waren Hesder Hoekstra en Weinyk Drost.

En de scheids was Bart de Vries

Het was een erg spannende wedstrijd omdat het de laatste wedstrijd was die bepaalde of wij kampioen werden of toch tweede.

Doordat het slecht weer was er niet bij gehouden door wie of wat er gescoord is.

Maar de eindstand is 7 – 4 geworden waardoor we kampioen werden van dit veld seizoen.

Na de wedstrijd werden we allemaal gefeliciteerd en kregen we een lekker stuk oranjekoek.

Graag willen wij als team de trainers Weinyk, Hesder, Sijke en Inge bedanken voor het behalen van dit resultaat.