Nieuwe ronde nieuwe kansen voor de C1

Deze week begint de puntentelling weer bij 0...

We vertrokken om 10:30 s 'morgens want we moesten om 12:00 beginnen met de wedstrijd. Het zonnetje scheen lekker. En we hadden twee fanatieke trainingen erop zitten, dus vol vertrouwen zijn we deze wedstrijd begonnen.

De tweede wedstrijd van ons als C aspiranten. De korf hoger, de bal zwaarder en de tegenstanders langer, dus best lastig. Toch lukte het ons om een goeie wedstrijd te spelen, maar het was helaas net niet genoeg om de overwinning te pakken. Plotseling was de wedstrijd even stil gelegd wat kregen we nou? Het was een time-out ook weer wat nieuws. Thomas en Silva riepen ons snel bij elkaar om ons aanwijzingen te geven. Het was een ontzettend leuke wedstrijd. We hebben mooie goals gemaakt. Maar jammer genoeg hebben we helaas met 9-7 verloren.