Invicta D2 wint ruim van Flamingo's D2

14:10 start de wedstrijd tegen de Flamingo’s we zijn er allemaal al helemaal klaar voor!

De wedstrijd is begonnen en Gitte scoort direct al een mooie doorloopbal en we staan 1-0 voor!
Gitte was direct al goed op dreef  en maakte een minuutje later ook nog een mooie afstander en dat zorgde voor de 2-0
Daarna was iemand anders aan de beurt, en scoorde Marije ook een mooie afstander. We hadden het tempo erin want binnen no time was het al 8-0 gemaakt door: Teije, Anco en Marije
Toen kwamen de Flamingo’s in actie en zorgden voor de 8-1 Voor de 2e helft scoorden Anco en Anne nog 3 en daarmee stonden we in de rust 11-1 voor ons!

In de 2e helft was Teije (een van onze beste spelers) er niet. Maar Gitte was fanatiek dus ze maakte een mooie en toen stond het 12-1
Het laatste doelpunt was voor Anco en daarom was de eindstand 20-2!
Daarna kwam Jildert in actie en scoorde ook een mooie afstander en vervolgens scoorde Gitte ook weer 3 mooie afstanders!
Toen was het Sylke haar beurt en maakte de 17-1 met een mooi kansje, en daarna maakte Anco ook nog een mooi kansje!
De Flamingo’s kwamen toch weer terug en scoorden nog een doelpuntje dus het stond 18-2
We hadden een speler van de D3 gevraagd om mee te spelen en daarom maakte Albert Pieter ook nog een mooie afstander!