Invicta/Frigro/Harkema A1 - Kinea A1

De tweede competitiewedstrijd en de eerste thuiswedstrijd tegen Kinea A1 stond afgelopen zaterdag op het programma. Om 11:20 uur mochten Sanne, Silva, Wytze en Alex de eerste aanval opzetten. De verdediging bestond uit Jenny, Elisa, Thomas en Jesse.

Het eerste schot dat gelost werd in de wedstrijd zat er meteen in en de voorsprong werd uitgebouwd tot een 3-0 voorsprong. We kregen een doelpunt tegen en het verschil van twee bleef tot een stand van 4-2. We hadden ons kruit gelukkig nog niet verschoten en we maakten het verschil steeds groter. Na een stand van 12-4 begon Kinea ook meer te scoren en kwam dichterbij. Hierdoor werd de ruststand 14-10.

We moesten dus in de tweede helft het verschil weer opnieuw uitbouwen. En dit lukte uitermate goed door het betere verdedigen. Kinea scoorde daarom de tweede helft ook maar drie keer en wij wel acht keer. De eindstand werd dan ook 22-13, een mooie wedstrijd voor het thuispubliek!