Sportiefste speler van het Jaar 2020

Hallo Invictanaren!

Ondanks het abrupte einde van dit seizoen willen we in navolging van de sportiefste speler van vorig jaar, Annejan, ook dit jaar graag van jullie weten wie er zich het afgelopen seizoen het toonbeeld van sportiviteit heeft getoond. Daarom hebben jullie tot en met 24 mei de mogelijkheid om spelers te nomineren die mee gaan dingen naar de titel “ Sportiefste speler van het Jaar 2020”. Op 24 mei gaat de arbitragecommissie zich buigen over de ingezonden kandidaten en zal er, net als vorig jaar, door middel van een poll op de site gestemd kunnen worden. Uiteraard is er ook weer een prijsje en een enorme eer verbonden aan deze titel!

Dus wie heeft zich binnen, maar ook buiten de lijnen een groot sportman/vrouw getoond, aan wie kunnen wij als vereniging allemaal een voorbeeld nemen? Wie is de “ Sportiefste speler van het Jaar 2020”?

Wil je iemand nomineren? Dat kan vóór 24 mei bij Grietina Solle via wedstrijdsecretariaat@kvinvicta.nl

Vriendelijke groet van de Arbitragecommissie.