Alle activiteiten afgelast

De gezamenlijke besturen van K.V. Invicta en K.V. Frigro hebben besloten de richtlijnen van het KNKV en RIVM en Nederlandse Overheid op te volgen. Dit betekend dat er tot en met 31 maart geen activiteiten zullen zijn. Dit betekend voor leden dat er geen training zal worden gegeven en ook zullen de wedstrijden niet door gaan. Daarnaast worden andere activiteiten zoals NLDoet afgelast.

Zodra er meer informatie beschikbaar is vanuit het KNKV en de overheid zullen wij jullie hierover bericht geven via onze website en social media kanalen.

Voor vragen kunnen jullie terecht bij het bestuur.

Hieronder het bericht van de KNKV:

Het KNKV heeft besloten alle korfbalwedstrijden tot en met 31 maart af te gelasten. Ook adviseert het KNKV de verenigingen om tot en met 31 maart trainingen en bijeenkomsten niet door te laten gaan.

Deze maatregel volgt op de additionele maatregelen, die het kabinet 12 maart afkondigde in verband met het coronavirus én diens oproep om sociale contacten in het algemeen sterk te verminderen. Met deze maatregel volgt het KNKV het advies van het kabinet en sportkoepel NOC*NSF op.

Ook door het KNKV georganiseerde bijeenkomsten en bezoeken aan verenigingen worden tot en met 31 maart afgelast.

Begin volgende week verwacht het KNKV nadere informatie te kunnen geven over welke gevolgen deze maatregel heeft voor het verdere verloop van de zaalcompetitie en evenementen.