Invicta/Frigro 2 houdt de punten in Kollum

Na twee enerverende wedstrijden van de junioren en het eerste, was de taak van het tweede team van Invicta/Frigro simpel.
De twee punten pakken, dit moest worden gedaan tegen ‘het één plek hoger staande’ It Fean.

Vanaf het begin was duidelijk dat het team uit Kollum in goede doen was, want de eerste vijf doelpunten waren allemaal in het voordeel van Invicta/Frigro. Waar het bij de thuisploeg voor de wind ging, had It Fean moeite om de gekregen kansen om te zetten in doelpunten. Hierdoor kon er gerust worden met een riante voorsprong van zes punten. In de rust werden enkele tactische aanwijzingen gegeven door coaches Geertje Krap en Willem Kroodsma om de voorsprong vast te houden. Na de pauze wist de gastploeg twee doelpunten te maken. Invicta/Frigro wist de voorsprong vast te houden. Met invallers Gerben de Vries en Sanne van der Meulen werd de overwinning veiliggesteld. De eindstand van deze wedstrijd: 15-6.

Volgende week speelt het tweede om 17.00 tegen KV Elko uit Elim.